2015. szeptember 24., csütörtök

7 dolog, amit eddig nem tudtál Samantha Shannonról!


Hoztam nektek néhány érdekes információt a Csontszüret sorozat tehetséges írónőjéről. Szerintem nagyon sok új és érdekes dolgot mesélt el magáról Samantha - én mindig meglepődök, hogy 91-es születésű, azaz annyi idős, mint én :)



1. Van két darab hullócsillagot ábrázoló tetoválásom a jobb vállamon. Azért csináltattam, hogy megünnepeljem a 18. születésnapomat, de kifejezi egy kiadatlan sci-fi regényemet is, amit 15 éves koromban kezdtem el írni, de a kiadók visszautasították. A tetoválás emlékeztet arra, hogy mindig próbálkozzak újra, és ne adjam fel, még akkor se, ha nem mindig úgy alakulnak a dolgok, ahogy elterveztem.  

2. A családunk háziállata egy jóképű teknősbéka, a neve Lily-Beth. Az állat hím, de először azt hittük, hogy nőnemű, és a neve megmaradt.

3. Négy testvérem van, Alfie, Jordan, és az ikrek, Amy és Jack. Én sokkal idősebb vagyok náluk, a legidősebb, Jordan 12 évvel fiatalabb nálam, az ikrek 18 évvel.


4. 180 cm vagyok, ami mindig meglepi az embereket, amikor találkozom velük. Ritkán találkoztam magas hősnőkkel a könyvekben, amikor fiatal voltam, ezért lett Paige 175 cm.


5. Migrénes vagyok. A migrének előjellel jönnek, ami a rossz látás és a fejfájás. Az első migrénemet 18 évesen kaptam, akkor azt hittem meg fogok vakulni. Elmentem optikushoz, aki rávilágított, hogy orvoshoz kell mennem. Amik előidézik a migrént, az alkohol, a sok kávé és a tejcsoki, így 2013. óta nem iszom alkoholt, ami nem olyan nehéz, mint gondoltam (a csoki hiánya sokkal nehezebb). Habár a migrének gyengítenek, mégis rengeteg szót inspiráltak a Csontszüretbe, mint a tisztánlátás, vagy a fájdalom, ami annak az eredménye, hogy Paige elhagyta a testét. 

6. Tengeri beteg vagyok, és rettegek a cápáktól. Ha csak a tengerre gondolok, máris izzadni kezdek, és a legtöbb rémálomban cápák szerepelnek. Tényleg úgy gondolom, hogy lenyűgözői állatok - mellesleg, egyszerűen csak nem akarok a közelükbe menni. Szóval soha nem úszok óceánban, pedig medencébe szívesen megyek - ez az egyetlen testmozgás, amit szeretek. 

7. Az igazi vezetéknevem Shannon-Jones, és a középső nevem Jo-Anne. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése