2015. november 5., csütörtök

The Bone Season Book 3 - cím és megjelenés

Sziasztok. Ahogy ígértem, meghoztam a bejegyzésem a Csontszüret sorozat harmadik részvéval kapcsolatban. Samantha hosszú várakozás után végre elárulta a könyv címét, és megjelenésének dátumát.

Samantha a következőt írta facebook oldalán:
,, A hihetetlenül hosszú várakozás után, büszke vagyok rá, hogy bemutathatom a Csontszüret sorozat harmadik részének címét: The Song Rising. - 2016. novemberében jelenik meg.
Eddig ez a kedvenc címem - remélem nektek is annyira tetszik, mint nekem.
Szeretném megköszönni mindannyitoknak, hogy ilyen hitetlenül türelmesen vártátok ezt a megjelenést az elmúlt évben. Nagyon hálás vagyok, hogy ennyire hűséges és lelkes olvasóim vannak - köszönöm, köszönöm. Tudom, hogy a következő év is hosszú lesz, kivárni, hogy a kezetekben tartsátok a harmadik könyvet, de biztos vagyok benne, hogy Bloomsbury jó okkal választotta ezt a dátumot, és minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy megkönnyítsem ezt elviselni előzetesekkel és utalásokkal."

Tehát, 
a könyv címe: The Song Rising
megjelenés: 2016. november

Amint látható a könyv megjelenéséig sajnos még egy évet kell várni, de bízom abban, hogy Samantha - ahogy eddig is - folyamatosan tájékoztat minket minden apró részletről, ami  a könyvet illeti. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése